·480 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Mayıs 2021 10:03 Gerçekten çok güzel bir kurguydu, insanı merakla içine çeken ve "acaba şimdi ne olacak" dedirten bir kurguydu. Erdinç ve Asya'nın arasındaki ilişki bana çok soft geldi, kitap çok eskiden yazıldığı için bazı sahneler klasikleşmiş olsa bile benim gözüme çarpmadı. Erdinç ve Asya'yı çok sevdim ve çok benimsedim, onların mutlu olacağına inanarak ikinci kitaba geçiyorum...