Hayatımda hiç okumadığım bir tarzda, çok değişik bir kitaptı... Tarif edemiyorum ama yazar sanki koca olaylar silsilesini, sadece tek bir anda kalıyormuş, hâlâ sadece bir tane andaymış gibi anlatmış. Olaylar da o kadar beklenmedik ve hatta bazen o kadar alelade şeylerden ortaya çıkıyor ki... Gerçekten çok ilginç bir tarzı var yazarın. Serinin devamını okumayı iple çekiyorum.