Puan vermedi·191 syf.··
Beğendi
·
2021 139. kitabı
Kütüphanede gezerken elime geldi. Bir bakayım dedim. Okumaya başlamışım. Her ne kadar kurgu da olsa gerçekleri bire bir anlattığını düşünüyorum. Yaşanan o zulüm, o zorluklar, acılar anlatılması zordur. Belki de yazar bunları anlatabildiği, hissettirebildiği için hak ederek ödül almış. Akıcı, sürükleyici bir kitap. Tavsiye ederim
Sessiz GöçAsuman Güzelce · Ötüken Neşriyat · 2013170 okunma
··
39 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.