Kitap çok akıcı ve sürükleyici. Okurken hiç sıkılmadığım aksine beni heyecanlandıran kitaplardan biri. Nedense bu kitabı okurken bana birazcık "Fatmagül'ün Suçu Ne?" kitabını okuyormuş havası yarattı. İçerikleri bire bir aynı olmasada biraz benziyorlar. Sonuç olarak okumaya değer.