·352 syf.····Okunma: 15 Mayıs 2021 17:39 Staja giderken okurum diyerek başladığım yol kitabıma pandemi kapanma derken evde devam etmek zorunda kaldım ama bir ay boyunca hiç elime almadım. Güzel bir kitaptı aslında yani konusu ve bazen hikayenin sürükleyici olması falan hoşuma gitti ama iç seslere gelince öyle uzuyordu ki kafamı toparlayamıyordum. Bu yüzden sıktı biraz. Yani bence herkesin iç sesini tamamiyle bilmemize gerek yoktu. Beğenmediğim bir yer daha var. Normalde betimlemelerin çok canlı olması iyidir. İstanbul sokaklarını öyle güzel tarif etmiş ki bahsettiği yerler gözümün önüne geldi ama kötü şeylerden bahsederken de aynı şekilde ayrıntılı tasvir hiç iyi olmamış sanki. Bütün pisliği hissettim resmen, bir iki yeri atladım. O kadar ayrıntıya gerek yoktu bence. Ana fikir yine iyiydi. Kuyucaklı Yusuf gibi olur diye düşünmüştüm bir miktar sukut-u hayale uğradım. Kürk Mantolu Madonna güzel diye duyumlar aldım umarım onunla bu olumsuz düşünceleri giderebilirim.
Bu arada bu sefer okurken fon müziği değil sözlü ve hatta hareketli şarkılar dinledim ama yine de odaklanabildim bence bu şekilde akıcı olması ve içine çekmesi güzel bir şey.