7/10
·216 syf.··
2021 10. kitabı
·
17 günde okudu
·
Okunma: 16 Mayıs 2021 03:34
Merhaba, bu benim ilk incelemem olacak. Kitap ilk başlarda hoşuma gitmemişti, dilinin ağır olduğuna dair incelemeler okumuştum ama kesinlikle öyle değil. Yazarın 'Aldatmak' kitabını da okumuştum ama aynı tarzda yazılmamış olması hoşuma gitti. Adından da anlaşılacağı üzere ölmek isteyen kişilerin hayatı anlatılıyor, yaşadıkları, travmaları... Kitaptan çıkardığım anlam ise hayatın bir şekilde devam ediyor oluşu... Bu bizim hayatımız, nasıl istiyorsak öyle yaşamalıyız. Kimse bizden daha değerli değil.
Yaşamak ve Ölmek
Veronika Ölmek İstiyorPaulo Coelho · Can Yayınları · 2020102,6bin okunma
·
30 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.