Kitap hakkında çok farklı hislere kapıldım. Öncelikle Sabahattin Alinin bir çok romanını okudum bu romanda da kalemi çok güzel. Sürükleyici. Anlatımı gerçekten çok beğendim zaten bu konuda bir şey söylemeye bile gerek yok. Fakat; hikayeyi hiç beğenmedim. Uzun zamandır okuduğum kitaplarda en sevmediğim karakter Muazzez oldu. Kitabın bir aşk romanı olduğunu düşünmüyorum. Yusuf un aklını çelenin Muazzez olduğunu düşünüyorum. Muazzez in imalı konuşmasından önce Yusuf hiç Muazzeze karşı duygusal şeyler düşünmüyordu. Muazzez o küçücük yaşında abisi gibi gördüğü birine nasıl o duyguları beslemiş zaten ona ayrı bir ayar oldum. Bir diğer sinir olduğum şey Şahindeyi hiç bir şeye saymamaları evde o yokmuş gibi davranmaları. Yusuf un onu büyüten kadına karşı takındığı tavır. Ama tabi şahindenin bunları hak ettiği konusunda hem fikirim. Yani hikayeyi sevemedim. Kardeş olarak büyüyen iki kişinin evlenmesi bana tuhaf geldi.