Merhaba arkadaşlar,
Bir bayramı daha arkamızda bıraktık nasıl geçti bayramınız diyeceğim ama maalesef tam kapanmalardan çok da hareketli bir bayram olmadığını tahmin ediyorum. İnşallah bundan sonra ki bayramlarımız tüm sevdiklerinizle doya doya kucaklaştığımız, kalabalık bayram sofralarına oturduğumuz bayramlar olur diyerek @muhuryayinlari ndan #yitikyaz kitabımıza geçiyorum.
İlham perilerinin kendisine çok sık uğramadığı bir dönemde sahilde ki bir çay bahçesinde ilham bekleyen yazarımız güzel bir kıźla tanışır. Aralarındaki arkadaşlık ilerler fakat yazarımız kıza açılamadan kız gizemli bir şekilde ortasan kaybolur. Kızdan bir iz bulmak üzere araştırmalara başlayan karakterimiz ümidini kaybettiği bir anda Alev'i karşışında bulur Alev'in başına neler gelmiştir? Yazarımızı sonrasında neler bekler tabiki öğrenmek için kitabı okumanız gerekiyor.
Kitapta en sevdiğim bölüm mezarlık bekçisiyle aralarında geçen diyologlardı. Altı çizilesi bir çok cümleler mevcut kitapta. @ycelal70 beyin kelime haznesi oldukça geniş bu sayede de tekrarlar çıkmıyor karşımıza. Kitabın sonunda birseylerin eksik kaldığını düşünmüştüm ki sanırım devamı gelecekmiş bu da beni bi nebze sevindirdi. Kaleminize sağlık Tamer Gürbüz Bey.
Biz kitabı Ece Ceren Gültepe moderatörlüğünde geniş bir grupla okuduk kendilerine çok teşekkürler sevgiyle sağlıkla ve kitapla kalın...