·144 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Mayıs 2021 23:52 Kitap başlı başına güzel mi? Evet güzel. Okunması elzem miydi? Bilemiyorum, sanırım değildi. Bir sürü yaratık anlatılıyor ama aklımda tutmam mümkün değil. Ayrıca bazıları çok benzer ve kitapta anlatıldığına göre çok küçük farklılıklarla birbirinden ayrılıyor.
HP serisi (Rowling serisi) olarak almıştım. Üstelik İngilizce olarak aldım biraz da kelime dağarcığım gelişsin diye.
Sanırım bu kitabı rehber olarak kullanacağım. Filmleri izlerken açar açar bakarım. Onun dışında açıp tekrar okuyayım diyeceğim bir kitap değil.