“Söz konusu ben olunca sustum, razı oldum ama şimdi söz konusu sensin ve ben bütün dünyayı karşıma alacağım.”
Kitap puanı: 10/10
İlk kitaptaki gibi heyecan doruktaydı ve en güzel ve en heyecanlı yerde bitti kitap. Ben nasıl alış-veriş yapmayı bekleyeceğim bilmiyorum yani karantina o kadar güzel ki kesinlikle okumalısınız. Size spoiler vermek istemiyorum sizin için ama bir yandanda çok istiyorum. Vermicem çünkü okumayanlara saygısızlık olur ama karantinayı okuyun yaaa