“Yarayla alay eder yaralanmamış olan...”
Ayçöreği-Elmalı turta
Kitap puanı: 10/10
Çok güzel bir seriydi. Yazım dili, olayların gelişmesi, karakterler... Hepsi çok hoştu. Kitabın mahalle ortasında geçmesi (bir süre) benim ayrı hoşuma gitti. Okumazsanız çok şey kaybedersiniz. Bir de öneri vereyim bu kitabı alacaksanız Romeo ve Juliet kitabınıda alın. Çünkü içinde Romeo ve Juliet replikleri var. En azında kitabı okurken yadırgamazsınız