Benim için tam bir hayal kırıklığı oldu. Arka kapağa neden bu kadar detay yazılmış anlam veremedim. Çünkü daha kitabı okumadan spoi yemişim. Kısa bir kitap olduğu için 2 günde bitirdim akıcıydı da hakkını yiyemem fakat dediğim gibi beni heyecanlandıramadı. Okuyacaksanız ne incelemeleri ne de arka kapağı okuyun işte o zaman güzel bir psikolojik gerilim olur. Sağlıcakla...