Puan vermedi·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Eylül 2021 22:15 Bu kitabı ilk defa okudum.Güzel bir genç kurgu kitabı.Yazarın kalemini beğendim.Konusuda güzeldi.Ben genç kurgu kitaplarını beğendiğim için çok beğendim.Yazarın diğer kitaplarınıda okumak isterim.İyi okumalarrr :))