Aşırı iyi
10/10
·224 syf.··
Beğendi
·
2021 26. kitabı
Kitap aşırı iyi.Ama bazıları diyor ki yok efendim kültürümüzle alakası yok, yok efendimuygunsuz içerik var. Hepsi YALAN!!!! Ben sadece bu kitabı değil seriyi seviyorum. Ciddiyim bu seriyi EN AZ 28 kere okumuşumdur. Buradan Jeff Kiney'e sesleniyorum: Lütfen bu seriyi yazmaya devam edin. Bide beni takip ederseniz sevinirim. İyi günler dilerim...
Saftirik Greg'in Günlüğü 15 - Çıkmaza Girdik!Jeff Kinney · Epsilon Yayınevi · 2021248 okunma
·
102 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ya yorumunu okuyunca çok mutlu oldum. Çünkü cinsel minsel yok ama abartıyorlar. Ve benim profilimdeki saftirik gregin günlüğu incelememi okursan mutlu olurum. Beyenmen veya takip etmen önemli değil belli ki sende benim gibi saftirik serisinin fanısın. Çok güzel kitap yaaa. Bende serinin tamamını okudum.
Ali K.
Gönderi Sahibi
Katılıyorum 😁😁😁