Gerçekten çok beğenerek okudum bu kitabı. Hızlıca bitirdim özellikle bazı öyküler çok moral bozucuydu. İlerde öyküdeki hayatlara dönüşmekten tırsmadım değil Bence öykü kitaplarına karşı ön yargınız varsa ön yargıyı kıracak kadar güzel ve özgün.
Iskalı KarnavalKerem Işık · Yapı Kredi Yayınları · 2015348 okunma