A101den alınmış, çevirisi fena olmayan ama bazı hikâyelerde çok sıkılmış olmamla birlikte Zweig'ı ilk kez okuyacaklara yayın olarak çok tavsiye etmeyeceğim türden. Eğer ki Zweig ön okumasına sahipseniz alın çıtır kitap niyetine okuyun derim. (Çok ucuzdu)