SPOİLER BARINDIRIR :)
5/10
·480 syf.··
2021 22. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 19 Mayıs 2021 01:34
Sanırım bir seri ancak böyle bir kitapla berbat edilebilirdi. Okurken sinir krizi geçirebilme ihtimaliniz oldukça yüksek bir kitap maalesef. Audrey gibi harika bir karakteri neden bu şekilde berbat etti yazar gerçekten anlayamadım. Şok oldum okurken sözlerine ve hareketlerine boğazlamak istedim onu. Her şeyden öte en çok üzüldüğüm ve sinirlendiğim şey Thomas'ın bunların hiçbirini zerre kadar hak etmemesiydi. Mükemmel bir karaktere bunu neden yaptın yazar? NEDEN? Ne kadar sonu iyi olsa da kitabı okurken gerçekten yazara çok kuruldum. Oysaki başlangıcı gerçekten mükemmeldi. Eğer aşk üçgeni gibi saçma bir mevzuya girilmemiş olsaydı çok güzel ilerleyebilirdi. Çünkü mekan ve olaylar oldukça güzel ve dikkat çekiciydi ama ben sinirden onlara odaklanamadım. Bu serinin son kitabını sırf Thomas için okuyacağım. Audrey'den daraldım Thomas'ın ağızından okurken sinirleneceğime ihtimal vermiyorum. SPOİLER SPOİLER Audrey'in hala Mephisto'ya nasıl kapıldığını anlayamıyorum. Çok saçma kendini soktuğu durum her şeyi geçtim Thomas gibi hiç yanlışı olmamış birine nasıl bunu yapabildi anlam veremedim. Ki bence Thomas tehlikeye girmeseydi Mephisto'ya kayacak gibiydi kalbi. Her neyse bu kitap beni çok sinirlendirdi son kitap gelene kadar olanları hazmetmem zaman alacak gibi duruyor. Çünkü sonunun iyi bitmesi kitap boyu çok sinirlendiğim için bir etki yaratmadı.
Büyü ve KanKerri Maniscalco · Ephesus Yayınları · 2020576 okunma
·
56 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.