·325 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Mayıs 2017 00:00 En etkilendiğim kitaplardan biri "Algernon'a Çiçekler" ve okumakta geç kaldığıma hayıflandığım... Çok oldu okuyalı ama etkisinden hiç çıkmadım ve çıkmak da istemiyorum. İnsanlara karşı, Charlie Gordon ile tanıştıktan sonra değişen bakış açım eski haline dönsün istemiyorum. Onun her iki ucu yaşarkenki yalnızlığını kimse yaşamasın ve bizler, "normal" insanlar her iki Charlie'ye de "insan" gibi davranalım istiyorum.