Yazarın kalemini hiç beğenmedim. Hep tekrar aynı konular. Çok üstün bir karekter yaratma düşüncesi ile aslında iyi yapmamış. Ben isterdim ki Kuşçubaşı ile hikayesini daha çok anlatsın. Ayrıca sonra yaşanan olayların içinde Musa’yı dahil etmesi hiç uygun olmamış.