Puan vermedi·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Mayıs 2021 20:28 Bu kitabı öncelikle sınıf öğretmenliği okuyanlara tavsiye ediyorum.Tabii ki kitabın anlattığı şartlar çok önceki dönemlerden bahsetse de hala bu durumda görev yapan sınıfçılar tabi diger branşlardan da zor şartlari olan köylerde yaşayan öğretmenler mutlaka vardır. Ama kitabın adı gibi dagin başında tek öğretmenli okullarda görev yapmak ayrı bir fedakarliktir. Özellikle ilk atandığım zaman hissettiğim duyguları tekrar hissettirdi. Bu kadar olmasa da o dönem atandığım coğrafya aynı kitapta bahsedilen şekildeydi gözümde. Zamanla gözünüz dağlara alışıyor.Uçurumlar o kadar da korkunc gelmiyor gözünüze gerçekten mesleğinizi severek yapiyorsaniz.Kitap sadece ögretmenlik üzerine yazılmamış .İki öğretmenin zor şartlarda birbirleri arasındaki duygu geçişlerini ,geçmişteki yalnızlıklarını da okuyorsunuz. Kitap akıcı bir dille yazılmış ve beklenmedik bir sonla sizi beklediğiniz sondan çok farklı bir noktada bırakarak bitiyor. Şimdiden okuyacaklara keyifli okumalar..