Lavinya
@lavinya_42
Takip Et
Bir intihar mektubunun sonu, "Öncelikle sizden özür dilerim biliyorum hepinizin beklentisi vardı bir şekilde benden. Ama benim kendimden beklentim kalmadığını anladığımda nefes almak ağır geldi. Hoşçakalın ve sevdiğime iyi bakın..."
1000Kitap
68 beğeni
·
1 alıntı
·
86 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap