Bir intihar mektubunun sonu, "Öncelikle sizden özür dilerim biliyorum hepinizin beklentisi vardı bir şekilde benden. Ama benim kendimden beklentim kalmadığını anladığımda nefes almak ağır geldi. Hoşçakalın ve sevdiğime iyi bakın..."
1000Kitap
·1 alıntı·
86 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.