Tek kelime ile mükemmel bir kitaptı. Psişik olaylar gibi enerji ile alakalı olan her şeye çok ilgim olduğu için, çok daha eşsiz bir eserdi benim için. Elime aldığım anda içine çekildim ve aynı gün bitirdim. O kadar sürükleyici ve incelikle işlenmiş bir kitaptı ki... Bir daha başlayıp yeniden bitireceğim. Aslında 37’nin anlamını kitabın ortalarına doğru direk anladım ve tahminlerim yanıltmadı. Ama yine de çok büyük bir heyecanla bitirdim kitabı. Enerji işlerine ufacıkta olsa ilginiz varsa hiç düşünmeden okumaya başlayın. Çok tatmin oldum ve karakterlere kalpten bağlandım. Bir süre daha beynimde Efe,Bahar ve Deniz ile sohbet edeceğime eminim. Ve kendime en yakın bulduğum karakter Deniz idi. Şuan yanımda olsa çok yakın arkadaş olabileceğimize eminim. Yazara teşekkür ediyorum bu eser için. Yazmayı katiyen bırakmasın... Yeni kitaplarını heyecanla bekliyorum...