·504 syf.····Okunma: 26 Mayıs 2021 14:53 Okuduklarımın içinde çok farklı bir anlatımı olan,değişik bir kitaptı. Karanlık kitap mı diyorlar yer altımı diyorlar bu türe bilemedim.Belkide bir adı bir türü yoktur ama bence olmalı.Kitaba gelirsek kitabı beğendim.İlk başlarda kim kimin çocuğu, kim kimin sevgilisi bilemedim.Çünkü isimler hep aynı. Sonra bir yerde bağlanıyorsun, kitabı elinden bırakamıyorsun.Tavsiye ederim.Okuyun farklı bir deneyim olacak sizin içinde