Alıntılar;
“İnsan neden çocukluk arkadaşlarıyla buluşmak ister düşündün mü hiç?”
“İçimizde daimi bir çocuk Yaşar çünkü. Ve o çocuğu, kendi küçüklüğünü,
ancak doğru aynaya, çocukluk arkadaşlarına bakınca görebilirsin.” S.54
Bakmak değil, görmekte bütün mesele.. s.182
"İçindeki kişilerin bazıları zamanla ölür. Ama görmezsin onları... Mumyalarsın sadece. s.55