Merhaba arkadaşlar sizlere güzel bir kitap yorumuyla geldim.
.
.
Kitabımızın içinde 9 tane birbirinden güzel ve değerli öyküler var.Bir çok değerimizi anlatan,ders niteliğinde bilgi verici öyküler bunlar.Ben bir öğretmen olarak hep ders niteliğinde çocuklar okurken eğitim yani eğitici kitapları öneriyorum işte bu güzel kitabımızda öyle bütün öyküler birbirinden değerli ve anlamlı.Çocuklarımız hem eğlensin hem öğrensin.Hadi gelin içerisindeki öykülere bakalım.
.
.
İçerisindeki öyküler:
✈Pembe Şeker
✈Kaplumbağalar Yarışıyor
✈Nar Ağacı
✈Ayla
✈Beyaz At
✈Köpeğim Bobi
✈Demet Abla
✈Bir Kedi Olmak
✈Hekeltıraş ve Armağan
.
.
Hadi size bir öyküden bahsedeyim çünkü hepsini çok sevdim.
Ayla=Her aile çocugunu sever.Ama doğa içinde büyüyen çocuklar bir başkadır.Çocuklar yürüme çağında evi alt üst eder her şeye dokunur,düşerler.Tehlikeyi bilmezler tabi ailelerde durmadan "cıs yanarsın,cıs dokunma" derler.Aylanın hikayeside böyle başlar.
.
.
Orta okul ve ilk okul düzeyinde güzel kitaplar.Çocuklar hep kitap okusun.