Şiiri okumaktan ziyade dinlemeyi severim.Ki zaten şiir okumak gibi bir yeteneğim de hiçbir zaman olmayacak.Her ne kadar uzak olduğum bir dal olsa da yinede edebiyatın bu kanadından çok da uzak kalmamak adına ara ara okuyorum.
Hem nasıl okunmasın ki şair birbirine tezat şeyleri öyle uyaklı öyle güzel bağlıyor ki birbirine evet diyorsun şiir bir yetenek işi.
Ve her insanın kendini ifade etme biçimi farklıdır.
Sevgili Furkan de kendine bu yolu seçmiş iyi ki de seçmiş belki korkusuz cümleler kurmak başka türlü mümkün olmayacaktı.Genç ozanımızı tebrik ediyor başarılar diliyorum.Bir şansı hakediyor bence.
Cesur cümleleriniz daim yolunuz açık olsun sevgili Furkan Güreci.Emeğinize sağlık.
momo Sevgili dostum, kardeşim, kıymetli okuyucum.
İlk kitap ön yargısına düşmeden kitabıma zamanını, zihnini, ruhunu yorduğun için sana yürekten teşekkür ederim.
İnceleme yazında belirttiğin, şahsıma ve kitabıma yönelik görüşler de mutluluk verici.
Çok teşekkürler.
Başka kitaplarda görüşmek dileğiyle :)