01:01 Bugün Adımı Sen Koy Kitap Yorumu
8/10
·336 syf.··
Beğendi
·
2021 32. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 02 Haziran 2021 15:42
"Kitapların yası tutulur mu diye sormayın hiç bayım, bazen en çok kitapların yası tutulur." • Konusu: Başrol kızımız G' ölümcül bir hastalığın pençesine yakalanmıştır. Her gün kendine farklı isimler koyarak Azrail'in onu bulamayacağına inanır. G'nin az bir ömrü kaldığı için kendine ölmeden önce yapılacaklar listesi hazırlar ve bu listedeki maddeleri Baran ile birlikte gerçekleştirmeye başlarlar. Olaylar da böylelikle başlar... • Yorumum: Yine çok severek okuduğum bir Ng Kabal kitabı oldu. Gerek anlatımı gerek betimlemeler hepsi çok güzeldi gerçekten. Elimden hiç bırakamadım kitabı. Çok akıcıydı. Ayrıca kitabın içinde Gecenin Hikayesi'ne değinilmesi beni çok mutlu etti. Karakterlere gelecek olursak, Başkanın Kızı... her anlamda çok güçlüydü. Asla ama asla pes etmiyor, daima yaşamak için savaşıyordu. Onun o umut dolu oluşu beni kendine hayran bıraktı. Baran'a gelirsek, çok naif ve güzel bir karakterdi. O yaşadıklarını hiç tahmin edemezdim. Çok üzüldüm. G'ye yardım edişi, onu hatırlamak için çabalaması... Ne diyebilirim ki iyi ki okudum seni gökyüzü gözlü çocuk. • Özetle benim severek okuduğum bir kitap oldu. Tekrardan umut dolu olmamı sağladı. Hepinize önerebilirim. Ve son olarak şunu unutmayın: SAVAŞIRSAK HÂLÂ BİR ŞANSIMIZ VAR DEMEKTİR!
1000Kitap
01:01 Bugün Adımı Sen KoyN. G. Kabal · Ephesus Yayınları · 20205,8bin okunma
·
3.218 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sırada 02:02 mi var 🥺 of bende 01'e geçeceğim 🥺
aleyna
Gönderi Sahibi
Umarım beğenirsin 🥺🤍