Puan vermedi·136 syf.··Beğendi
· "Ömür deyip kıymet bilmedik.
Gün oldu, ömrü arar olduk.
Ömür oldu, günü arar olduk.
Hiç ama hiç memnun olmadık..."
Kitap, hor görülen, ezilen bir kadın olan Aslı'nın eşi, kayınvalidesi, görümcesi, çocukları ve ailesinden gördüğü, sonu ayrılmaya varan dramı.
Yazarın anlatımı güzel ve akıcıydı. Mutluluğu arayan ama sonu hüsranla biten bir hikaye.