Tüm öykü severleri bu güzel kitabı okumaya davet ediyorum.. Uzun zamandır öykü okumamanın verdiği özlemle başladım ve tadı damağımda bitti. Okuduğunuzda bol bol altı çizili satırlarla beraber buruk bir his kalıyor geriye. Yazarın okuduğum ilk kitabı; fakat kendisini gayet başarılı bulduğumu belirtmeliyim. Günümüz öykücüleri gerçekten şahane, dikkat kesilmek gerek.