10/10
·249 syf.··
Beğendi
·
2021 3. kitabı
Yazarın okuduğum ilk deneme kitabı olmasına rağmen çok büyük zevk aldım.Roman ve hikaye kadar denemede de yazar kaleminin hakkını vermiş. Tüm aile bu kitabı severek okuduk.Oğullarım kitaba bayıldılar.Yalnız değiliz Allah var teması gelecek adına güzel umutlar vad ediyor. Öğrencilerime de önerdiğim kitapdan çok güzel dönütler aldım.Çiçekler,kelebeklerle yine sevgi dolu bir kitaptı.
Ey Sevgilim! YalnızlıkÜmmiye Yılmaz Erçevik · Pandomim Yayınları · 20157 okunma
·
36 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.