·392 syf.····Okunma: 03 Haziran 2021 22:16 Kitap Simon ve Kestra’nın bakış açısından anlatılıyor. Konusu ilgimi çekmişti ama okuduğumda çok sıkıldım. Elimden bırakamayacağım bir kitap olmadı. Dili kötüydü kitabın,yazar betimlemelerini hiç yapmamış tüm olaylar birdenbire oluyor ve ayrıntısız bir şekilde geçiyor herhangi bir tepki vermeye fırsatım olmadı. Kitabı hızlıca okuyorsunuz ama iyi anlamda değil her şey basitçe anlatılıp geçtiği için hızlı okunuyor. Ayrıca çok sıktı Simon ve Kestra’nın ilişkisi beni. Bu kadar dalavereye ne gerek vardı anlayamadım. Bir sayfada birbirlerini seviyorlar sonraki sayfada yalan dolan arkadan iş çevirmeler oluyor. Serinin devamı var ama ben okumayacağım. Konusu gayet güzel ama yazarın dili kitabın basitliği diğer her şeyi gölgelemiş.