9/10
·544 syf.··
Beğendi
·
2021 35. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 24 Mayıs 2021 02:03
Tam anlamıyla içimi söken, yıkan bir kitap oldu, Nehir. Tünel’e yani serinin ilk kitabına bayılmıştım, Nehir ise bambaşkaydı. Nehir’i de çok seveceğimi kuşkusuz biliyordum ama bu kadarını kesinlikle beklemiyordum. Gerçekten efsaneydi.Yine her cümlesini betimlerken öyle güzel süslemiş ki.Bu kitap da görüyoruz ki bizim çiftin arasına mesafeler ölü ruhlar giriyor.Gerçekler bir bir gün yüzüne çıkmaya başlıyor.Ortada bir intikam var ve Korhan’nın bu ilişkiye başlama sebebi bu.Ve İs’e yaşatmak istedikleri ve yaşattıklarını görüyoruz.İs’in yaşadıkları ağır. Ve Arjen’in yaptıklarını hiçbir şey haklı çıkaramaz benim gözümde. Ve Arjen’in neden intikama aç bir şekilde Nurşan’ı yok etmeye çalıştığını da anlamış değilim.Ona şuan öyle nefret doluyum ki, öyle çok sövdümm öyle çok anlatamam...Bu kitap da bizi soru işaretleriyle baş başa bıraktı yine. Korhan’nın gözünü bu denli döndüren intikam neyin intikamıydı? Ortada bir sır olduğu belli ama bunun ne olduğunu bilmiyoruz.Bunu çözemedik hemen 3. Kitabı okuyarak bu soru işaretlerinin çözümlenmesini umuyorum ve bu seriyi gerçekten tavsiye ediyorum
NehirBinnur Şafak Nigiz · Dokuz Yayınları · 20191,386 okunma
·
247 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.