Puan vermedi·203 syf.····Okunma: 04 Haziran 2021 00:38 2 hikayeden oluşan kitabın; 2. Hikayesi sanki ilk hikayenin öncesi gibi:) İki hikayede de aşk hikayesi.
İlk hikaye, biraz klişe Türk filmi tadında. Bazı yerlerde felsefi cümleleri, hayata bakış açısına çok güzel dokunuşlarda bulunmasıyla beni gerçekten etkilerken; bazı yerlerde yok artık bu kitabı 10 yıl önce okumam daha uygun olurdu dedirtti:)
İkinci hikaye; dediğim gibi ilk hikayenin öncesi gibi. Benim daha çok dikkatimi çekti. Ama keşke farklı meslek yada trafik kazasından başka bir olay olsaydı dedim.
İki hikayede tam yerinde ve çok güzel bitmiş. Sonuçlara bayıldım