"Ne kadar uzaklardayız!" diye içini çekti. "Neden?" "Kendimizden," dedi psikopos. "İnsanın öksüz olduğunu öğrenmek için bazen bir yıla ihtiyacı olması sence haksızlık değil mi?"
·
112 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
ebrar
Gönderi Sahibi
Haksızlık olduğunu düşünmüyorum. Sadece bir şeyleri öğrenmek için bazen bir bazen daha çok yıla ihtiyacımız oluyor. Bu tamamen insanın ufku ile ilgili. Alıntıyı paylaşmama sebep olan buydu.