Uçurtma Avcısı ve Bin Muhteşem Güneş'ten sonra çok buyuk bir umutla bu kitabı okumaya başladım.Ama biraz hayal kırıklığı yaşadım diğer iki kitap kadar begenmedim.Olaylar parça parça anlatılıyor.Anlam bütünlüğünü yakalamak zor.Ama yinede güzel bir kitap çocukken birbirlerinden ayrılmak zorunda kalan iki kardeş olan Abdullah ve Peri'nin hikayesini anlatıyor.Ayrica kitapta sonun çok kısa olduğunu düşünüyorum.