İlk okuyuşta hukuk felsefesine çok uzak olan gözlerin bile çabucak anlayabileceği nitelikli bir kitap. Ben bu kitabı okulda aldığım hukukçu olmayanlar için hukuk felsefesine giriş dersiyle keşfettim başka bir türlü Kelsen'in normlar hiyerarşisini öğrenebilirdim belki ama bu yaşımda değil. Bir haftalık yoğun bir şekilde hukuki pozitivizm ve doğal hukuk öğrendim, hukuktan bu denli uzak bir mühendis için oldukça keyifli bir haftaydı ve öğrenme süresince kitap hep başucumda kaldı. Bazen iki kere dönmem gereken yerler oldu, hatta bazen üç ama sonuç oldukça başarılı.