·148 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Haziran 2021 10:56 Gezmek kadar ögretici cok az sey vardir diye dusunurum, birebir tanik olmak her seye... kitap cok fazla detayda bogmadan size kisa az oz bilgiler veriyor. Kitapta gecen bir kac yeri google dan arastirip bakinca zihinde bircok sey canlanabiliyor. Italya galiba mimari ve estetik konusunda cok yetenek barindiriyor bunu anladim acikcasi kendi adima... gezemiyorsak bari gezenlerin fikirlerini okuyup hayal edelim değil mi ? Farkli kulturlere hep ilgim olmustur o yuzden kendimce okurken zevk aldim diyebilirim... kitapla kalin...