"Hiçbir anne evladını kaybetmemeli."
··1 alıntı·
3.278 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Okuduğum en harika kitaplardan biriydi.
Zeliha
Gönderi Sahibi
Çok güzel ✨
Kaybedince anne yıkılır bee🥺😕😕