·480 syf.····Okunma: 30 Mayıs 2021 12:00 Kitabı çoğu kişi beğenmiş ama ben pek beğenemedim Aryanın ağlamaları ve o güçsüz karakteri beni kitaptan soğuttu. Esra ve Bahadıra daha fazla sempati besledim ana karakterlere değil yan karakterlerin aşkını daha merakla okudum resmen.