Sarışın bir kızla esmer yakışıklı bir adam yürüyordu yan yana, yana yana…
Ah be Şahin seni unutmak ne mümkün..
Bu kitabı okurken bir kere daha lanet okudum din dil renk ırk ayrımı yapan herkese.. bu dünya hatta bu ülke üzerinde yaşayan bizler hepimiz insanız sonuçta hepimizin 2 gözü eli ağzı burnu var birimizin birimizden farkı dini dili ırkı olamaz bunlar olmamalı..
Yaram derinden ama benimki mutlu son..