"İyi insan ol; fakat bunu kanıtlamak için vakit harcama." - T. S. Eliot
1000Kitap
··3 alıntı·
47,6bin Gösterim
12 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kime göre neye göre tabii ki kendine göre.Kendi düşünceleri önemli olmalı insanın.Kim ne düşünür dememeli.Ve gururla ben iyi bir insanım demeli,yada cesurca kötü bir insanım.Var mı ki bu cesareti taşıyan insan...Olsa dünya çok farklı olurdu diye düşünüyorum.
Şunu unutma: Fazla fedakarlık, fazla vefasızlık getirir. José Mauro de Vasconcelos
Güvenilir birisi ol ama kimseye güvenme !..-mg-
Efsane doğru bir söz👌