Hiçbir şeye yanmıyorum da, evim yandığında mütevazi kütüphanem ve içinde yanan 200 küsür kitaplarıma yanıyorum. İlk aşkım Çalıkuşu kitabım da içindeydi çünkü. Ne konuşmalara, ne sevinçlere ve hüzünlere şahit oldu o kitabım. Hepsi gitti.
·
142 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Geçmiş olsun yeni mi oldu bu olay?
Çok geçmiş olsun canınıza zarar gelmesin. Hatıralar da önemli tabii ama hayat uzun yenileri biriktirilir.