Başlarda BTS çok fazla ingilizce nefret yorumları alıyordu ama Namjoon bu yorumları üyelere pozitif yorumlarmış gibi çeviriyordu tüm nefreti kendisine saklıyordu. Bunun için "KİM NAMJOON" dediğimizde aslında "EN İYİ LİDER" diyoruz.
··1 alıntı·
391 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
yiaaa yerim ama çok düşünceli yiaa
Suganin dediği gibi lider olmak için doğmuş