Rá.
@dazailand · 5yıl
Takip Et
Başlarda BTS çok fazla ingilizce nefret yorumları alıyordu ama Namjoon bu yorumları üyelere pozitif yorumlarmış gibi çeviriyordu tüm nefreti kendisine saklıyordu. Bunun için "KİM NAMJOON" dediğimizde aslında "EN İYİ LİDER" diyoruz.
42 beğeni
·
10 paylaşım
·
1 alıntı
·
391 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
̶P̶u̶r̶p̶l̶e̶ ̶A̶R̶M̶Y̶⁷
yiaaa yerim ama çok düşünceli yiaa
2
Elif Nur
Suganin dediği gibi lider olmak için doğmuş
6