"İntihar ettikten sonra, "Şiir yazdığını bile bilmezdim. Bir kenarda pıtır pıtır bir şeyler yazardı" diyen eşine bir şiirinde; "Yabancıların en yakınıydın sen!" diye seslenmişti Nilgün Marmara. Anlatamamak değil ölüm. Ölüm artık anlaşılamamak."
··2 alıntı·
38,2bin Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Böyledir bazı insanlar, anlaşılmak çabası içinde olmazlar, olmuşlarsa da ev içinde yaptıklarına, masa başında yıllar geçirdiğine kimse bi şey demez, yaptıklarını da kimse pek ciddiye almaz, o ise evdekilerden umudunu kesmiştir, masasında çalışır durur bir ömür boyu. Eserlerini kime miras bırakacağını bile bilmez, kendinden ziyade, eserlerinin ne olacağını düşünür, ailede kimseye teslim etmek istemez -gizliden yıkılır- ama ne yapacağını da bilmez.. Ölümden sonra anlaşılmak ölen için kahredici, kalan için; anlamamış olmanın hayıflanılması. Yaşayan daha iyi bilir..