·256 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Haziran 2021 19:55 Açıkçası en başta kitaptan beklentim çok düşüktü, ne kadar güzel yorumları olsada bunların yazarın fan kitlesinden olduğunu düşünmüştüm fakat bende çok beğendim. Kitabın konusu gerçekten çok güzeldi anlatım dilini de biraz vasat bekliyordum ama gayet iyiydi, yazar çok yeni kendini geliştirebilir. Hayatımda okuduğum en iyi kitaptı günlerce etkisinde kaldım diyemem ama çok başarılı sadece yarım bırakılmışlık hissi çok fazla, hevesle izlediğiniz dizinin yeni sezonuna geçmeyi beklerken final olduğunu farketmişsiniz gibi.