“ Beni bekleyecek misin ? “ “ Ömrümün sonuna kadar . Ya sen ? “ “ Sonsuza kadar . “
Sayfa 241·Kitabı okudu
··2 alıntı·
17,6bin Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Vay güzel söz bide kitabı daha onceden yarısına ldr okudum sonra bıraktım
Metin keskin
Gönderi Sahibi
Bende bitiremedim daha ama bence tekrar deneyin çok güzel kitap altını çizdiğim çok cümle var.
Söz tutmak biraz zor bi iş...bunu demek istemiştim..eskisi yenisinden ziyade...her yiğidin harcı değil..
Sözler sözler.....
Metin keskin
Gönderi Sahibi
Sözünün eri olan insanlar kaldı mı diyorsun