Puan vermedi·211 syf.··
2021 49. kitabı
bu sefer bir aşk hikayesiyle geldim. Ama kendini bulmanın, zorluklarla başa çıkmanın, ayakları üstünde durmanın ve nefretle aşk arasındaki o çizgide geçen bir hikaye. Iste karşımızda herseyi başaran ben onun yerinde olsam küllerimden bu kadar iyi şekilde tekrar doğrar miydim diye kendime sorduğum kadın karakterimiz Yasemin. Yasemin babasını bilmeden annesiyle birlikte kasaba halkı ile aile olmuş hayalleri olan güzel bir genç kız ve üniversite için gittiği istanbulda karşısına beyaz atlı prensi, ayaklarını yerden kesen Egemen cikar. Egemen yakışıklı, aşk dolu (belkide biraz fazla korumacı bana göre)zengin bir ailenin tek oğlu. Dolu dizgin aşk ikilimiz için baslar ve üniversite bitiminde evlenirler. Yasemin yeni hayatına adapte olmaya çalışır, onun için yanında Egemen olduğu sürece sorun yoktur. Ama ahh hayatin oyunlari. Egemen bir iş gezinden geri dönmez. Basına ne geldi bilinmez ve iste bu noktadan sonra Yasemin için zorlu günler başlar. Hem çok sevdiği eşi kayıptır hemde onun annesi Süreyya başına beladır. Acısını gösteriş ile herkesin gözüne soka soka yaşamayı seçen Süreyya ile geçinmek oldukça yıpratır. Artik buna bir son demeli ve kendine gelmelidir. Peki bunu başarabilir mi? Egemen geri dönecek mi? Yasemin herkesten bir parçaydı. Senden benden biri ama yaptığı hataların peşini bırakmadı. Kendinden verdiği ödünlere dur dedi ve hayallerini, kendi yaşantisindaki istediği seyleri yaptı. Onun yasadıkları okuyucaya da geçti. Aşkı, hüznü, dibe vuruşu, mutluluğu, kıskançlığı, ümidi. Bir geçmiş zaman birde şimdiki zaman arasinda gecen kitapta Geçmişteki o aşklarını yaşarken şimdiki zamanda Egemen yokken ki o yaşantıya şahit olduk. Egemende ,Yaseminde sevdi. Egemen'e bazı noktalarda kızsam da aşkları bir sınavdan geçti ve sonunda dahada birbirlerine bağlı oldular bence. Mutlu sonları severimherkes mutlu Alpcigim de Duru ile mi olsa acabakiz vuruldu ki vurulmamak ne mümkün Güzel, akıcı bir kitaptı. Şu cümleleri cok sevdim buraya yazip kaçıyorum "Bir kez daha şükrettim. Hırsın, öfkenin, acının peşinden gitmediğim için. Yere sert bir şekilde düşsem de yeniden başlamaya cesaretim olduğu için. " "Biliyorum hepsi geçecekti, acı zamana yenilir ancak sevgi yenilmezdi." Bir şans verin okuyun
Aşk-ı YazZeynep Özlem Çakman · Dorlion Yayınevi · 2020115 okunma
·
245 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.