·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Mayıs 2021 20:58 Fazıl Say’ı dinlemek kadar okumanın da neredeyse aynı tadı verdiğini gösteren bir kitap oldu. Yer yer otobiyografi, yer yer anı, bazen de kişisel gelişim okuyormuş hissi veren; okurken Say’ın anlattığı hikayelerde geçen zamana sizi götüren bir yapıt. Sanki Fazıl Bey ile kahve sohbetine oturmuş ve biraz eserlerinden, biraz ülkemizden, biraz da pandemiden bahsediyormuşsunuz gibi…
Özellikle, gerek Say’ın gerekse Mozart, Beethoven gibi ünlü bestecilerin eserleriyle ilgili sanatçının gözünden tekniğiyle veya anılarıyla alakalı bilgiler alırken o eserleri dinleyerek kitabın okunmasının alınan tadı daha da arttıracağını düşünüyorum. Keyifli okumalar.