Bazen öğretmenlerim özet çıkarın dediklerinde yapamıyorum unutkan olduğum için ve diyorlar ki düzgün okumadın mı oysa ki her gün 2 saat boyunca ayrı bir odaya geçip sesli şekilde kitap okuyorum kendime 🙄
Sesli bir şekilde okumak doğru mu bilmiyorum ama unutmak normal bence.İzlediğimiz filmlerin bile yıllar geçtikten sonra bi kısmını hatırlamıyoruz mesela .
Hayır, bence öyle değil,ben de aynısını yaşıyorum çünkü :) Hiçbir zaman her şeyi hatırlayamayız genellikle hatırladığımız bizde bıraktığı "his"tir o kitapların.