Sizce bir kitabı okuduktan sonra hatırlamıyor olmak onu düzgün okumadığımız anlamına gelir mi ? ( Lütfen cevap verin 🙏)
1000Kitap
··1 alıntı·
128 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
CERRAH
Gönderi Sahibi
Bazen öğretmenlerim özet çıkarın dediklerinde yapamıyorum unutkan olduğum için ve diyorlar ki düzgün okumadın mı oysa ki her gün 2 saat boyunca ayrı bir odaya geçip sesli şekilde kitap okuyorum kendime 🙄
Sesli bir şekilde okumak doğru mu bilmiyorum ama unutmak normal bence.İzlediğimiz filmlerin bile yıllar geçtikten sonra bi kısmını hatırlamıyoruz mesela .
CERRAH
Gönderi Sahibi
Evet sesli okumak diksiyonu geliştirir , ve cidden haklısın
Hayır, bence öyle değil,ben de aynısını yaşıyorum çünkü :) Hiçbir zaman her şeyi hatırlayamayız genellikle hatırladığımız bizde bıraktığı "his"tir o kitapların.
CERRAH
Gönderi Sahibi
Katılıyorum zaten sana da