·240 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Haziran 2021 22:48 Merhaba! Bugün çok severek izlediğim Avatar: Son Hava Bükücü dizisinin bir nevi devam kitabı olan "Verilen Söz" adlı kitabı yorumlayacağım.
Dizi tek kelimeyle harikaydı. Diziyi izlemeden çizgi romanını okumamanızı tavsiye ediyorum. Dizisi gibi çizgi romana bayıldım. İyi ki devamını getirmişler. Çünkü merak etmiyor değildim son olaylardan sonra ne olduğunu. Zuko en sevdiğim karakterdi ama bir doğru yolu bulamıyor. Bir iyi oluyor bir kötü. Ama "Fire Lord" olmak kolay değildir tabii. İnşallah Mai ile barışırlar. Aang' i baya olgunaşmış gördüm. Katara' yı çok severdim aslında ama bu kitapta nedense davranışları bana biraz itici geldi. Toph ile Sokka' dan bahsetmiyorum bile... HARİKALAR. Tamam karakterleri bu kadar övmek yeterli :D Ve harika bir sondu... Azula' yı öyle görmek beni baya üzdü. Bence Azula iyi biri olacak yaa. İnşallah. Okuyun okutturun diyorum vee hoşçakalın.